Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Τέλεια Μάσκα Μαλλιών ....... από την LOREAL PARIS !!!!!!!!!!!!!


 Όλες γνωρίζουμε ότι η περιποίηση αποτελεί βασική προυπόθεση αν θέλουμε να έχουμε υγιή και λαμπερά μαλλιά.

Σε καθημερινή βάση, τα μαλλιά μας επιβαρύνονται από τις βαφές, τα πιστολάκια, τα προιόντα styling, τις μασιές κ.τ.λ., για να μην μιλήσω την ταλαιπωρία που δέχονται από τον ήλιο και το καυσαέριο. 

 Για μένα λοιπόν το Νο 1 προιόν φροντίδας και περιποίησης των μαλλιών, που χρησιμοποιώ σχεδόν σε κάθε λούσιμο, είναι η μάσκα.

 Το πρόβλημα με τα δικά μου μαλλιά είναι ότι δεν είναι ένα το πρόβλημα, αλλά πολλά χεχεχε!!!!!! Τα μαλλιά μου επειδή είναι ίσια και μακριά δεν έχουν όγκο, οι άκρες μου από τις βαφές έχουν γίνει ξηρές, σπάνε εύκολα και μπερδεύονται, συν όλα αυτά έχω και λιπαρή ξηροδερμία....ω ναι!!!! Έψαχνα λοιπόν μια μάσκα που να αναδομεί, να προστατεύει και να δίνει λάμψη στα ταλαιπωρημένα μαλλιά, χωρίς να τα βαραίνει και να επιβαρύνει το πρόβλημα που έχω με την λιπαρή ξηροδερμία. Πολλές οι απαιτήσεις για ένα προιόν!!!! 

 Αυτό ακριβώς που κάνει η μάσκα περιποίησης της Loreal Paris, Ολική αναδόμηση 5
Την αγόρασα με μία σχετική επιφύλαξη, καθώς τα αποτελέσματα που ζητούσα συνήθως τα προσφέραν πιο εξειδικευμένα προιόντα επαγγελματικής χρήσης όπως αυτά των κομμωτηρίων τα οποία είναι και ακριβά! 

Η φίλη μου η Daisy ενθουσιάστηκε...όπως και εγώ!!!!!!

 Την έχω σχεδόν 2 μήνες και είμαι κατενθουσιαμένη !!!!! Την χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα, απλώνοντας μια μικρή ποσότητα από την μέση προς τις άκρες κάνοντας απαλό μασάζ, την αφήνω να δράσει για 3 λεπτά και ξεβγάζω!!! Απλά και γρήγορα!!!

 Τα μαλλιά μου είναι λαμπερά, ανάλαφρα, με γεμάτες και δυνατές άκρες και το σημαντικότερο δεν επηρεάζει καθόλου την ξηροδέρμία !!!  

 Κάποιες φορές μπορεί να κολλάς σε προιόντα που δεν σου παρέχουν το αποτέλεσμα που επιθυμείς, όμως διστάζεις να δοκιμάσεις κάποιο άλλο, το ξέρω το έχω ζήσει. Δεν θες να σπαταλήσεις χρόνο και χρήμα σε κάποιο προιόν που δεν γνωρίζεις και που υποσχεται περισσότερα από αυτά που μπορεί να προσφέρει.
  
Η μάσκα περιποίησης της Loreal Paris, Ολική αναδόμηση 5  είναι ένα προιόν που τιμά τις υποσχέσεις του και θα σε ανταμείψει από την πρώτη εβδομάδα χρήσης!!!!!

Για περισσότερες πληροφορίες: LOREAL PARIS

Περιμένω με χαρά τις δικές σας εμπειρίες!!!!

Περισσότερα beauty & lifestyle tips :

facebook page instagram pinterest twitter 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου